کیانوش رستمی هم محکوم به خداحافظی است؟

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، کیانوش رستمی انتها به نقطه ای رسید که اهالی وزنه برداری بارها در این سالها به او هشدار داده بودند. کیانوش خواسته یا ناخواسته به دوراهی ماندن و یا رفتن رسیده و حالا باید تصمیمی بزرگ را در زندگی حرفه ای خود اتخاذ کند.

کیانوش رستمی هم محکوم به خداحافظی است؟

او که با توجه به کسب مدال نقره المپیک 2012 لندن و مدال طلای المپیک 2016 ریو، خود را یک پای ثابت المپیک 2020 توکیو می دید، اسیر همان اشتباهات و خودرایی شد که بزرگان و موسپیدان پولادسرد بارها به او گوشزد کردند. فارغ از بیان دوباره جزئیات جهت غلطی که کیانوش رستمی از المپیک قبلی تا المپیک آینده در پیش گرفت، حالا او خودش را یک بازنده بزرگ می بیند که باید تصمیم مهمی را اتخاذ کند.

پس از اینکه کیانوش رستمی و سعید علی حسینی رسما شانس حضور در المپیک 2020 توکیو را از دست دادند، علی حسینی بهتر دید طی نامه ای از دنیای قهرمانی خداحافظی و تکلیفش را برای ادامه جهتش در وزنه برداری روشن کند. این در حالیست که کیانوش همچنان برای رسیدن به هدفی که به ظاهر واهی به نظر می رسد، کوشش می نماید و فعلا به کورسوی امید برای حضور در سومین المپیکش چشم دوخته است. کورسویی که رو به خاموشی است و در نهایت کیانوش را به سرنوشت سعید علی حسینی و خداحافظی از دنیای قهرمانی سوق خواهد داد.

مخلص کلام اینکه کیانوش پس از ثبت یک ناکامی بزرگ در رقابتهای جهانی 2019 تایلند و نداشتن مجوز حضور در رقابتهای گزینشی المپیک باید تکلیفش را با خودش روشن کند. او باید تصمیم بگیرد که همچنان می خواهد یک عنوان دار بازنده باشد و یا اینکه فرصت های از دست رفته اش را در عرصه ای دیگری همچون مربیگری جبران کند.

10az10.ir: 10az10: آگهی رایگان، رپورتاژ رایگان، آگهی بنری ارزان، خرید بک لینک

sobhemehriz.ir: صبح مهریز | مجله فروش و راهکارهای بازاریابی مدرن و دیجیتالی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 59283

به "کیانوش رستمی هم محکوم به خداحافظی است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیانوش رستمی هم محکوم به خداحافظی است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید