واقعیاتی گفته نشده درباره بچه های فراوان مدونا

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران: تصور صنعت موسیقی مدرن بدون مدونا بسیار سخت است. بر اساس برآورد ها تعداد آلبوم های به فروش رفته این خواننده مشهور و سنت شکن به 200 میلیون نسخه در سراسر دنیا رسیده و او توانسته در طول دوران فعالیتش سه بار برنده جایزه گرمی شده، 25 آهنگش در میان 10 آهنگ برتر قرار گرفته و حتی یک جایزه گلدن گلوب نیز بدست آورد. علیرغم موفقیت های فراوان، اما شاید بتوان مادر بودن را بزرگ ترین دستاورد این خواننده دانست. در واقع او همانند خوانندگی اش، سبکی خاص در مادر بودن دارد که می تواند سرمشق بسیاری از مادران باشد.

واقعیاتی گفته نشده درباره بچه های فراوان مدونا

مدونا خود در مصاحبه ای در امسال در این مورد چنین گفته است: هیچ مدل زنده ای از من در این مورد وجود ندارد، زیرا هیچ کسی کاری که من می کنم را انجام نمی دهد؛ و این به نحوی ترسناک است... بعنوان مادری تنها برای 6 فرزند، به خلاق بودن و هنرمند بودن و فعال بودن در حوزه سیاسی ادامه می دهم، برای داشتن صدا، برای انجام تمام کار هایی که انجام می دهم. خب منظورم این است که هیچ کسی در شرایط من قرار ندارد.

مدونا 6 فرزند دارد: دو فرزند بیولوژیکی به نام های لوردس لئون و روکو ریچی و 4 فرزند خوانده به نام های دیوید باندا، مرسی جیمز و دوقلو های استر و استلا اموال. البته که بزرگ کردن فرزند در چنین شرایطی کار سخت بوده و بدون دردسر و رسوایی ممکن نیست. این شما و این واقعیاتی گفته نشده در خصوص فرزندان مدونا.

مدونا یک مادر بسیار سختگیر است

مدونا همواره به خاطر سنت شکنی ها و درنوردیدن مرز ها شناخته می شده است. با این وجود وی در یک عرصه از زندگی خود بسیار سختگیر بوده و ولنگاری های دیگرش در آن دیده نمی گردد و آن بزرگ کردن فرزندانش است. او قوانین سختگیرانه ای را برای فرزندانش در نظر گرفته که اغلب با ناخشنودی آن ها روبرو می گردد. در یک مصاحبه در سال 2005 با مجله نیوزویک، ملکه پاپ به هیچ یک از فرزندانش اجازه تماشای تلویزیون یا خواندن مجلات را نمی داد. آن ها همچنین اجازه خوردن شیر و بستنی را نداشتند. وی همچنین تنبیهات سختی را برای فرزندانش در نظر می گرفت.

برای مثال گفته می گردد در صورتی که دختر بزرگش لباس های کثیفش را در خانه رها می کرد یا هنگام انداختن آن ها در ماشین لباسشویی ایجاد کثیفی می کرد تمامی آن لباس ها توسط مادرش ضبط می شد. این موضوع باعث شد که لوردس لئون مجبور گردد تنها یک لباس را برای ساعات مدرسه اش بپوشد تا اینکه به گفته مدونا درسش را یاد گرفت. همچنین گفته می گردد که لئون حق رنگ کردن موهایش را نداشت، دستکم تا 14 سالگی در حالی که مدونا خود به خاطر مو های رنگ نموده بلوندش شناخته می گردد. بدین ترتیب به نظر می رسد که مدونا قوانینی را برای فرزندانش اجباری نموده که خود آن ها را رعایت نمی نماید.

روکو ریچی از دست مامان مدونا فرار کرد

روکور ریچی، فرزند مدونا از شوهر سابقش، گای ریچی، بعد از این که ظاهراً خانه مادرش در آمریکا را ترک نموده و برای زندگی با پدرش به لندن رفت باعث یک درگیری حضانت بزرگ بین پدر و مادر خود شد. ظاهراً روکو در یکی از تور های مادرش نقش رقصنده جایگزین را بر عهده داشت و به اعتراف خود مدونا، پسرش علاقه زیادی به اجرا روی صحنه نداشت: وقتی 14 سال دارید مامان چندان دوست داشتنی نیست. به نظر می رسد که روکو واقعاً رقصندگی را دوست نداشته است، زیرا به ادعای دیلی میل در میانه تور و بعد از این که مادرش تلفن همراهش را از او گرفت فرار نموده و به لندن آمد و موضوع به اینستاگرام و وقت گذرانی بیش از حد در اینترنت مربوط می شده است.

در ادامه روکو حتی از بازگشت به خانه مادری اش برای دوران تعطیلات نیز خودداری نموده تا این که مدونا مجبور شد دست به دامان دادگاه گردد و بدین ترتیب بود که قاضی دستور بازگرداندن روکو نوجوان به خانه مادرش را داد. اما روکو به خانه بازنگشته و این موضوع باعث درگیری مدونا و گای ریچی بر سر حضانت او شد. این دو در نهایت در سال 2016 بر سر این مسئله به توافق رسیدند و روکو نزد پدرش ماند هر چند در دورانی که گای ریچی در لندن نباشد، مدونا به لندن آمده تا مراقب پسرش باشد. ظاهراً او با این کار می خواهد از انتشار تصاویر پسرش در حال سیگار کشیدن و میگساری جلوگیری کند.

مدونا در تمام طول دوران دستگیری روکو به خاطر مواد مخدر در کنار او بود

بعد از فرار از تور مدونا، روکو حقیقتاً وارد یک مرحله شورشگرانه نوجوانی شده که البته از مادرش به ارث برده بود. در سال 2016، همان سالی که تصاویری از روکو در حال مصرف مواد مخدر و میگساری زیر یک پل توسط پاپاراتزی ها منتشر شد، پلیس او را به خاطر داشتن مقداری حشیش دستگیر کرد. ماجرا با شکایت همسایگان آغاز شد که ظاهراً بار ها روکو را در حال سیگار کشیدن یا مصرف مواد مخدر دیده بودند.

چند بار به او در این زمینه اخطار داده شد تا اینکه یک بار پس از نزدیک شدن نیرو های پلیس به او، روکو بسته ای را از جیبش درآورده و دور می اندازد و بعد ها بقایای حشیش روی لباس او و مقداری ماریجوانا نیز در کیف او پیدا می گردد. در آن دوران روکو در محله زندگی خود به چهره مشهوری تبدیل شده بود و البته نه برای کار های خوبش. به گفته همسایه ها، او همواره مشکوک به نظر می رسید. اگر چه روکو به زندان انداخته نشد، اما مجبور شد که در کلاس های توجیهی مواد مخدر شرکت نماید. در تمام این دوران مدونا از پسرش حمایت می کرد و در مصاحبه ای با آسوشییتدپرس در این باره چنین گفت: من پسرم را خیلی دوست دارم. برای اینکه حمایتی که او احتیاج دارد را به او بدهم دست به هر کاری خواهم زد.

به فرزند خواندگی پذیرفتن دیوید ریشه در تراژدی دارد

مدونا پسرش دیوید باندا را در سال 2006 به فرزندخواندگی پذیرفت، اما گذشته این پسر ریشه تراژیکی دارد. به ادعای روزنامه گاردین، اهل روستایی به نام لیپونگا در غرب مالاوی با تنها 300 نفر جمعیت بوده است. خواهر و برادرانش- گارنت و بابل- هر دو پیش از رسیدن به سن سه سالگی جانشان را از دست می دهند. گارنت به دلیل مالاریا و در سن دو سال و هشت ماهگی جان داد و دومی نیز در 18 ماهگی و به دلیل یک بیماری نامعلوم درگذشت. دیوید حتی مادرش را نیز نمی شناخت، زیرا او نیز تنها 6 روز پس از بدنیا آمدن دیوید درگذشت.

همین موضوع بود که باعث شد پدرش، یوهان باندا، پسرش را به یتیم خانه بسپارد. در هنگام مرگ همسرش، باندا هنوز حدود 10.000 کواچا (خدود 765 دلار) به پدر و مادر همسر خود به خاطر مهریه بدهکار بود به همین دلیل آن ها در بزرگ کردن نوه خود به او یاریی نکردند. یوهان که در مزرعه شخصی پیاز و گوجه فرنگی خودش کار می کرد حتی توان تامین شیر پسربچه خردسالش را نداشت. به خاطر مراقبت از فرزندش و اینکه او نیز به سرنوشتی مشابه دیگر فرزندانش دچار نگردد، یوهان پسرش را به یک یتیم خانه دارای کلینیک درمانی مستقر سپرد تا در صورت بیمار شدن به او رسیدگی گردد. با این وجود، او دو بار در هفته و سوار بر دوچرخه 50 مایل را برای دیدن پسرش می پیمود.

او بعد ها به روزنامه گاردین در این باره چنین گفت: ما رابطه بسیار نزدکی با فرزندمان داشتیم. هر وقت یتیم خانه را ترک می کردم دیوید گریه می کرد. در هنگام نوشتن این مقاله، یوهان شرایط خوبی دارد و همانند مدونا پیانو می نوازد.

مدونا برای به فرزندخواندگی پذیرفتن دیوید بعضی قوانین را دور زد

وقتی که مدونا دیوید را به فرزندخواندگی پذیرفت این کار او در ابتدا با جنجال هایی روبرو شد. به ادعای روزنامه گاردین، بر اساس قوانین کشور مالاوی برای این که یک خارجی بتواند کودکی در این کشور را به فرزندخواندگی بپذیرد باید دستکم 18 ماه در این کشور اقامت داشته و سپس اجازه خواهد داشت آن کودک را همراه خود ببرد. در طول این مدت بر رفتار شخص متقاضی فرزندخواندگی نظارت خواهد شد تا از مناسب بودن تمام شرایط او برای پذیرفتن آن کودک اطمینان حاصل گردد، اما ظاهراً مدونا این فرآیند را طی ننموده است، زیرا به نحوی پیروز شده که این قوانین سختگیرانه مالاوی در زمینه فرزندخواندگی را دور بزند.

او نه تنها توانست فرزندخواندگی یک پسربچه که دارای بستگان زنده بود را بدست آورد که در مالاوی بسیار غیرمعمول بود بلکه برای مدت مذکور نیز در مالاوی ساکن نشد. بر اساس رأی موقتی یک قاضی، مدونا می توانست در صورت رضایت پدر دیوید، او را با خود به ایالات متحده بیاورد بدون این که کسی مانع وی گردد. 18 ماه بعد مدونا همراه با شوهر سابقش، گای ریچی، به مالاوی بازگشت و فرزندخواندگی دیوید به طور رسمی اعلام شد. اگر چه این فرزندخواندگی کاملاً قانونی بود، اما با قانون اساسی مالاوی همخوانی نداشت و به همین دلیل گروه های مدافع حقوق بشر به آن اعتراض کردند.

اما نظر مدونا در خصوص فرزندخوانده اش کاملاً متفاوت بود و در مصاحبه خود با اپرا وینفری در این باره چنین گفت: در مالاوی هیچ قانونی برای فرزندخواندگی وجود ندارد و از جانب مددکار اجتماعی ام به من هشدار داده شد از آنجایی که هیچ قانون مشخصی در این زمینه در مالاوی وجود نداشتند، همزمان با ماجرای ما قوانینی در این مورد در حال شکل گیری بود.

عموی مرسی جیمز فکر می نماید که مدونا او را گول زده است

مدونا در اوایل دهه 2010 برای فرزندخواندگی دوم خود از مالاوی دست به کار شد، اما این بار کار بسیار سختتر از قبل بود. گفته می گردد به دلیل اینکه در آن دوران مدونا به تازگی از ریچی جدا شده بود، دولت مالاوی فرزندخواندگی مرسی جیمز را مناسب مدونا نمی دید. در آن دوران مرسی از مالاریا رنج می برد و مدونا تیمی از وکلا را استخدام کرد که این پرونده را به دادگاه عالی مالاوی کشاندند تا بتوانند فرزندخواندگی او را انجام دهند.

ظاهراً عموی مرسی جیمز نیز با این موضوع موافق نبوده و می خواسته با برادرزاده اش در تماس بوده و او را به خانه بازگرداند. با وجود اینکه مرسی برای دیدار های فرهنگی به مالاوی سفر داشت، اما خانواده اش در جریان این سفر ها قرار نداشتند. همچنین مادربزرگ مرسی نیز در صحبت با رسانه ها در سال 2016 از مدونا خواهش کرد که اجازه دهد او برای آخرین بار با نوه خود ملاقات داشته باشد. مادر واقعی مرسی تنها 8 روز پس از بدنیا آوردن او درگذشت و مادربزرگش تنها به این دلیل که توان بزرگ کردن او را نداشت او را به مدونا داد، اما فکر می کرد که او و نوه اش بعد از فرزندخواندگی نیز در تماس خواهند بود. اگر چه مدونا دختر خوانده اش را به ملاقات خانواده واقعی اش نمی برد، اما گفت می گردد که 8.5 میلیون دلار برای برنامه های آموزشی بچه ها در مالاوی یاری نموده است.

لوردس لئون با خاطر تمیز نکردن مو های بدنش مورد انتقاد نهاده شد

لوردس لئون نسخه کوچک مادر خود است هر چند امروز 20 و چند سال سن دارد. او که فرزند مدونا و کارلوس لئون، مربی تناسب اندام سابق مدونا، است در آرایش کردن و تمیزی یک عادت مشترک با مادرش دارد و آن این است که کلیشه های تمیزی زنانه را دنبال ننموده و مو های زائد بدنش را تمیز نمی نماید. مدونا در مصاحبه ای گفته بود که وی مو های زیربغلش را به نشانه شورش در مقابل کلیشه های دخترانه و زنانه تمیز نمی نموده است. او می گوید برای نشان دادن اعتراض خود به اینکه زنان برای جلب توجه مردان باید رفتار های خاصی داشته باشند از تمیز کردن مو های زائد بدنش سر باز می زده است.

ظاهراً انگیزه لئون نیز برای این کار چندان متفاوت از مادرش نیست، زیرا شخصیت تند و زمختی مانند مادرش دارد. بار ها تصاویری از او با پا های دارای مو و در لباس بیکینی با زیربغل های تمیز نشده دیده شده است. این رفتار ها به نحوی تکرار شد که در حساب اینستاگرامش او را به زیاده روی در تفکرات فمنیستی و کوشش برای دور کردن مردان از خود با مو های زائد بدنش متهم کردند. اما لئون نیز مانند مادرش به این نقدها توجهی ننموده و در مصاحبه با مجله ووگ در این باره چنین گفت: من خودم نیز این دردسر را داشته ام، جایی که بدن زنان چنان عمومی شده است که همه کس احساس می نمایند باید در خصوص آن نظر بدهند. وقتی کسی خود را ادای کسی که نیست را در نمی آورد او را دوست دارم.

و، اما داستان دوقلو های استلا و استر

در سال 2017، مدونا دوقلو هایی را و این بار باز هم از مالاوی به فرزندخواندگی پذیرفت. ظاهراً ایده فرزندخواندگی این دو پس از آنکه مدونا به بی خانمانی و آوارگی بچه ها بسیاری در مالاوی پی برد تصمیم به این کار گرفت و با خود گفت: چرا آشپزخانه من پر از بچه ها در حال رقصیدن نیست؟.

ظاهراً این دو رابطه خوبی با حرفه مادرشان داشته و با پوشیدن کلاه گیس های و لباس هایی شبیه او خوشگذرانی می نمایند. مدونا در مصاحبه ای ادعا نموده که فرزندان بزرگترش اهمیتی به شهرت او نمی دهند، اما دوقلو ها آن را جذاب می دانند. مدونا در این باره چنین گفته است: امروز دوقلو های 6 ساله من به من گفتند، ماماان همه از ما می پرسند که آیا مدونا مادر شماست؛ و ما به آن ها می گوییم نه، خانم ایکس مادر ماست. خانم ایکس (Madame X) عنوان چهاردمین آلبوم مدونا است.

منبع: nickiswift

10az10.ir: 10az10: آگهی رایگان، رپورتاژ رایگان، آگهی بنری ارزان، خرید بک لینک

sobhemehriz.ir: صبح مهریز | مجله فروش و راهکارهای بازاریابی مدرن و دیجیتالی

منبع: برترین ها
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 47019

به "واقعیاتی گفته نشده درباره بچه های فراوان مدونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واقعیاتی گفته نشده درباره بچه های فراوان مدونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید