رضا خالقی فر: امیدوارم به استقلال گل بزنم، دنبال برد هستیم نه مساوی

به گزارش مجله سرگرمی، رضا خالقی فر، مهاجم تیم فوتبال ماشین سازی تبریز تأکید کرد که تیمش در بازی با استقلال دنبال مساوی نیست و برای برد بازی خواهد نمود.

رضا خالقی فر: امیدوارم به استقلال گل بزنم، دنبال برد هستیم نه مساوی

رضا خالقی فر در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد شرایط تیمش بعد از شکست برابر داماش گیلان و کنار رفتن از جام حذفی گفت: تیم ما وضعیت بدی ندارد و خودمان را آماده بازی با استقلال می کنیم. در بازی با داماش هم بدشانس بودیم و به نظر من پنالتی حریف درست نبود. در یکی دو صحنه هم داور می توانست برای ما پنالتی بگیرد که این اتفاق رخ نداد. ما در این بازی غافلگیر شدیم، ولی مهم این است که به آینده فکر کنیم و تمرکزمان را روی بازی های لیگ بگذاریم.

وی با اشاره به بازی حساس تیمش برابر استقلال خاطر نشان کرد: ما در آستانه این بازی با مصدومیت چند بازیکن مان روبرو هستیم، ولی کوشش می کنیم بهترین نتیجه را بگیریم. استقلال تیم خوبی است و به دلیل شرایطی که دارد قطعاً برای برد به میدان می آید، ولی ما هم تیم دست و پا بسته ای نیستیم. ما در زمین خودمان بازی می کنیم و حتی دنبال دریافت مساوی هم نیستیم. تنها هدف ما دریافت سه امتیاز است.

مهاجم تیم فوتبال ماشین سازی با اشاره به احتمال گلزنی اش در این بازی توضیح داد: برای من موفقیت تیم از همه چیز مهمتر است، ولی قطعاً کوشش می کنم بهترین عملکرد را داشته باشم. من قبلاً با پیراهن سایپا، فجر سپاسی و گسترش فولاد به استقلال گل زدم و امیدوارم در بازی فردا (دوشنبه) هم به این تیم گل بزنم.

10az10.ir: 10az10: آگهی رایگان، رپورتاژ رایگان، آگهی بنری ارزان، خرید بک لینک

sobhemehriz.ir: صبح مهریز | مجله فروش و راهکارهای بازاریابی مدرن و دیجیتالی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 5799

به "رضا خالقی فر: امیدوارم به استقلال گل بزنم، دنبال برد هستیم نه مساوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضا خالقی فر: امیدوارم به استقلال گل بزنم، دنبال برد هستیم نه مساوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید