برانکو: قبل از هر چیزی باید باهوش باشیم و عاقلانه و شکیبا عمل کنیم، استقلال و پرسپولیس تا به اینجای لیگ قهرمانان عالی نتیجه گرفته اند

به گزارش مجله سرگرمی، برانکو ایوانکوویچ تأکید کرد، نتایج دو تیم پرطرفدار فوتبال ایران تا به اینجای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا عالی بوده است.

برانکو: قبل از هر چیزی باید باهوش باشیم و عاقلانه و شکیبا عمل کنیم، استقلال و پرسپولیس تا به اینجای لیگ قهرمانان عالی نتیجه گرفته اند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران, برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیم های پرسپولیس و الدحیل قطر در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا, گفت: خیلی خوشحالیم و افتخار می کنیم در این مرحله (مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا) هستیم. تا به حال برای فوتبال ایران اتفاق نیفتاده بود که دو نماینده در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد و این افتخار بزرگی است.

نشان دادیم ضعیف تر از الدحیل نیستیم، اما فردا کار سختی داریم سرمربی کروات تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه اضافه نمود: انتظار یک نمایش فوتبالی خوب و استادیومی پر از جمعیت را در بازی فردا داریم تا همگی از یک نمایش فوتبالی لذت ببریم، همان طور که بارها گفته ام بازی رفت در قطر نیمه اول دیدار ما و الدحیل بود و فردا هم نیمه دوم این مسابقه خواهد بود. خودتان شاهد بودید در بازی رفت ما یک بازی محکم و زیبا را به نمایش گذاشتیم و نشان دادیم به هیچ عنوان ضعیف تر از الدحیل نیستیم، اما طبیعی است فردا کار سختی داریم.

در مورد کیفیت الدحیل احتیاج نیست زیاد صحبت کنم وی توضیح داد: ثبت نتیجه یک بر صفر در بازی رفت به هر دو تیم انگیزه زیادی برای دیدار فردا می دهد. الدحیل یک بر صفر از ما پیش است و طبیعی است که انگیزه بیشتری هم دارد، اما اگر دیدار رفت صفر - صفر و یک بر صفر هم به نفع ما می شد باز هم فرقی نمی کرد و دو تیم انگیزه زیادی داشتند. در مورد کیفیت الدحیل هم احتیاج نیست زیاد صحبت کنم. این تیم در کنار هشت ملی پوش خود بازیکنی مراکشی و کاپیتان خود را هم دارد.

قبل از هر چیزی باید باهوش باشیم و عاقلانه و شکیبا عمل کنیم برانکو ایوانکوویچ خاطر نشان کرد: چیزی که اهمیت دارد این است که ما باید در دیدار فردا باهوش عمل کنیم و قبل از هر چیزی عاقلانه و شکیبا عمل کنیم. در مورد تیم خودم هم همه اطلاع دارند که سیامک نعمتی محروم است. در بازی با نساجی هم حسین ماهینی و سیدجلال حسینی با مصدومیتی روبه رو شدند. همین طور بشار رسن در بازی ملی خود با مصدومیت به تیم برگشته است، اما خوشبختانه بازیکنان خیلی به مصدومیت فکر نمی نمایند و فردا در زمین خواهند بود و تمام توان شان را به کار خواهند بست.

الدحیل هیچ کمبودی ندارد و هدفش قهرمانی آسیاست سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به این پرسش که چه سورپرایزی برای تیم حریف دارد، مطرح نمود: باید عرض کنم الدحیل خودش را برای این مسابقات تقویت نموده و هدفش قهرمانی در آسیاست. آنها تیمی هستند که از لحاظ بازیکن هیچ کمبودی ندارند و با شیوه ای کاملاً تهاجمی بازی می نمایند که حتی دفاع کناری آنها نیز در کارهای هجومی شرکت دارد. این تیم همچنین دارای یک خط حمله باکیفیت است.

هم ما الدحیل را می شناسیم و هم آنها ما را، پس سورپرایزی نداریم وی اضافه نمود: قطعاً الدحیل فردا تمام کوشش خود را خواهد نمود تا زودتر از ما به گل برسد و در ادامه بازی را به نفع خود تمام کند. البته سورپرایز و غافلگیری در فوتبال امروز جهان خیلی کم اتفاق می افتد، دلیلش هم شناخت تیم ها از یکدیگر است. هم ما و هم الدحیل همدیگر را خیلی خوب می شناسیم، اما برای من خیلی مهم است که ترکیب تیم شان را بدانند از همین رو از خبرنگاران قطری سؤال می کنم که آیا کریم بوضیاف فردا بازی خواهد نمود یا نه (خبرنگار قطری از حضور ضیاف در ترکیب الدحیل اطلاع داد). حضور این بازیکن شاید تنها تغییر نسبت به بازی رفت باشد.

استقلال و پرسپولیس تا به اینجای لیگ قهرمانان عالی نتیجه گرفته اند برانکو ایوانکوویچ در ارتباط با حضور پرشور طرفداران و اینکه مربی الدحیل اعتقاد دارد نتیجه را بازیکنان معین می نمایند و نه تماشاگران توضیح داد: در اینجا لازم می دانم عنوان کنم که پرسپولیس و استقلال در این فصل از لیگ قهرمانان عالی نتیجه گرفته اند. شما ببینید تیمی مثل الهلال که پارسال فینالیست لیگ قهرمانان بود در مرحله گروهی حذف شد و حتی العین که دو سال پیش فینالیست بود، توسط الدحیل حذف شد. الهلال بودجه مالی خیلی زیادی در مقایسه با ما دارد تا حدی که برای جذب عمر عبدالرحمن 14 میلیون دلار هزینه نموده است. برای همین است که می گویم پرسپولیس و استقلال این فصل در لیگ قهرمانان عالی نتیجه گرفته اند و ما اینجا هستیم تا به روندمان در این مسابقات ادامه دهیم.

طرفداران شکیبا باشند چون امکان دارد اتفاقاتی که دل مان می خواهد رخ ندهد سرمربی کروات سرخپوشان همچنین خاطر نشان کرد: قطعاً طرفداران یار دوازدهم ما در بازی فردا خواهند بود. در سال های اخیر آنها جزئی از ما بودند و به بهترین شکل حمایت مان کردند. یاری شان در بازی فردا غیرقابل وصف است، اما همه باید شکیبا باشیم، چون امکان دارد اتفاقاتی که دل مان می خواهد، رخ ندهد. باید یک جو سالم به وجود بیاوریم تا از آن لذت ببریم و در نهایت الدحیل ببازد.

از طرفداران انتظار دارم همانی باشند که تا حالا بوده اند وی درباره پیش بینی اش از بازی فردا نیز مطرح نمود: مهم ترین مسئله این است که بازیکنان در زمین نتیجه را رقم می زنند، اما مهم تر از آن طرفدارانی هستند که به استادیوم می آیند و شادی زیادی را در میان بازیکنان به وجود می آورند. انرژی مضاعفی که آنها به تیم می دهند قطعاً در نتیجه تأثیرگذار خواهد بود. من از طرفداران انتظار دارم همانی باشند که تا حالا بوده اند. وقتی طرفداران حضور پرشوری در استادیوم داشته باشند بازیکنان به خاطر آنها دل شان را در زمین می گذارند اگر چه نتیجه مسابقه به عوامل دیگری هم بستگی دارد. به خاطر همین حمایت طرفداران بوده است که ما الان سه قهرمانی داریم، مثل الدحیل که آنها هم قهرمان قطر هستند.

در روز تولد ماهینی بازیکنان پرسپولیس تمام توان خود را خواهند گذاشت برانکو درباره آمادگی تیم الدحیل قطر و اینکه مصدومیت چند بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس مقابل این تیم چقدر بر عملکرد این تیم تأثیرگذار خواهد بود، گفت: من یادآوری می کنم الدحیل یک بازی خود را در لیگ قطر عقب انداخت تا برای بازی با ما آماده تر باشد. السد هم همین وضعیت را دارد. تیم الدحیل هشت ملی پوش دارد و اگر بازیکنان خارجی این تیم را هم حساب کنیم که خیلی عالی هستند. این به خودی خود نشان دهنده کیفیت تیم الدحیل است. در مورد بازیکنان تیمم هم باید بگویم مصدومیت آنها می تواند یک فاکتور برای عملکرد تیم ما باشد، اما فردا در تیم ما بازیکن مریض یا ناراحت نخواهیم داشت. قطعاً بازیکنانم همه تمام توان شان را خواهند گذاشت، مخصوصاً اینکه تولد حسین ماهینی هم هست (باخنده).

بزرگ ترین مشکل ما این است که بازیکنان شکیبا نیستند سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه توضیح داد: فلسفه تیم ما این نیست که اول گل نخوریم. فلسفه ما این است که اول گل بزنیم و وقتی به گل اول رسیدیم، گل دوم و سپس گل سوم را بزنیم. با تمام احترامی که برای تیم حریف قائلم، اما در عین حال کوشش خواهیم کرد که گل هم نخوریم. بزرگ ترین مشکل ما این است که بازیکنان شکیبا نیستند، چون همه از ما انتظار دارند در دقیقه سه بازی 2 بر صفر از حریف پیش بوده، دو تیر دروازه هم زده و سه موقعیت خوب هم خلق نموده باشیم. طبیعی است که با این وضعیت هر چقدر از بازی پیش برود استرس بازیکنان بیشتر می گردد.

نسبت به طرفداران مان مسئولیم و دوست داریم شادشان کنیم وی در پاسخ به پرسش خبرنگار قطری مبنی بر اینکه آیا ممکن است طرفداران پرشمار پرسپولیس در صورت نتیجه نگرفتن این تیم واکنش نشان دهند، گفت: طرفداران ما از دقیقه یک تا 90 تیم شان را تشویق می نمایند و بسیار شکیبا هستند. پس تا زمانی که نتیجه بازی علیه ما باشد، باز هم تشویق مان می نمایند. طبیعی است آنها دل شان می خواهد همیشه برنده باشیم، اما بازیکنان من هم دوست دارند طرفداران را راضی نگه دارند و شاد نمایند و به همین دلیل هم است که شاید عجله می نمایند که طرفداران را شاد نمایند. طرفداران ما عالی هستند و هیچ وقت چیز خاصی از ما نخواستند، اما ما نسبت به آنها مسئولیم و دوست داریم شادشان کنیم. همه می دانند بازیکنان ایرانی احساسی هستند و به همین دلیل دوست دارند این احساس را به طرفداران منتقل نمایند.

10az10.ir: 10az10: آگهی رایگان، رپورتاژ رایگان، آگهی بنری ارزان، خرید بک لینک

sobhemehriz.ir: صبح مهریز | مجله فروش و راهکارهای بازاریابی مدرن و دیجیتالی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 3337

به "برانکو: قبل از هر چیزی باید باهوش باشیم و عاقلانه و شکیبا عمل کنیم، استقلال و پرسپولیس تا به اینجای لیگ قهرمانان عالی نتیجه گرفته اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برانکو: قبل از هر چیزی باید باهوش باشیم و عاقلانه و شکیبا عمل کنیم، استقلال و پرسپولیس تا به اینجای لیگ قهرمانان عالی نتیجه گرفته اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید