ایران جزو 5 کشور برتر در هیپنوتیزم است، هیپنوتیزم اصلا متافیزیک نیست

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس انجمن آسیایی هیپنوتیزم گفت: هیپنوز ایران جزو پنج هیپنوتیزم اول جهان و در بسیاری آیتم ها مانند تعداد جراحی های هیپنوتیزمی که بدون بیهوشی صورت گرفته، بالاترین آن ها است.

ایران جزو 5 کشور برتر در هیپنوتیزم است، هیپنوتیزم اصلا متافیزیک نیست

به گزارش خبرنگاران، دکتر مهدی فتحی امروز در سمینار بزرگ هیپنوتیزم و روان که در تالار رودکی دانشگاه فردوسی برگزار گردید، اظهار کرد: در مغز چه اتفاقی می افتد که هیپنوتیزم می تواند این بی دردی را ایجاد کند؟ باید این کانون را شناسایی کرد تا بعد بتوانیم با تحریکاتی از آن استفاده کنیم. آغاز این کار از مشهد بوده است.

وی در مورد کنگره آسیایی هیپنوتیزم که قرار است در مهرماه سال جاری در مشهد برگزار گردد، گفت: 80 سخنران و 200 نفر شرکت نماینده خارجی از 24 کشور در 23 تا 26 مهرماه در این کنگره حضور پیدا می نمایند که در سطح کلاس جهانی است. ما از 800 سال قبل هیپنوتیزم داریم که می توان آن را در اشعار فردوسی، نظامی و مولوی مشاهده کرد. این کنگره اولین کنگره هیپنوتیزم آسیا است که شاکله آن با مرکزیت مشهد ایجاد می گردد، 3 سال با ایران است و بعد به چین واگذار می گردد. این افراد شان شما را پذیرفتند که به مشهد آمدند.

رئیس انجمن آسیایی هیپنوتیزم بیان نمود: تیم ها و افرادی از اتریش، ارمنستان، دانمارک، چین، فرانسه، آلمان، سوئیس، ایتالیا، نروژ، هند، اندونزی، ژاپن، مکزیک، اروگوئه، لهستان، سوییس، سوئد، ترکیه، آفریقای جنوبی و اروگوئه در این کنگره حضور دارند. سخنرانی ها به زبان انگلیسی است، اما همه ترجمه همزمان دارند. کارگاه ها ترجمه فارسی دارد و به صورت عملی ارائه می گردد.

وی گفت: اگر لحن و ادبیات هیپنوتیزمی خشن باشد، اتفاقی رخ نمی دهد. هیپنوز اثر شبه دارو ایجاد می نماید که بی دردی را در جراحی به وجود می آورد. هیپنوتیزم اصلا متافیزیک نیست. ما در فضای هیپنوتیزم با انحراف توجه کار داریم و آن را جهت می دهیم. ما انفکاک ذهنی را راهنمایی می کنیم تا حال درمانی ایجاد گردد.

10az10.ir: 10az10: آگهی رایگان، رپورتاژ رایگان، آگهی بنری ارزان، خرید بک لینک

sobhemehriz.ir: صبح مهریز | مجله فروش و راهکارهای بازاریابی مدرن و دیجیتالی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 35017

به "ایران جزو 5 کشور برتر در هیپنوتیزم است، هیپنوتیزم اصلا متافیزیک نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران جزو 5 کشور برتر در هیپنوتیزم است، هیپنوتیزم اصلا متافیزیک نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید