استقبال سازمان فضایی از همکاری استارت آپ ها برای فراوری تجهیزات آزمایشگاهی

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس اداره استانداردسازی و آزمایشگاه های سنجش از دور سازمان فضایی گفت: این سازمان با استارت آپ ها و شرکت هایی که می توانند در طراحی ، ساخت و فراوری تجهیزات آزمایشگاهی فعالیت نمایند، همکاری می نماید.

استقبال سازمان فضایی از همکاری استارت آپ ها برای فراوری تجهیزات آزمایشگاهی

محمدرضا وارسته رئیس اداره استانداردسازی و آزمایشگاه های سنجش از دور سازمان فضایی در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به ظرفیت های بالای کسب وکار در حوزه سنجش از دور اشاره نمود و گفت: این سازمان با دسته بندی حوزه های مختلف و مرتبط با سنجش از دور به نتایجی رسید که نشان می دهد ارزش اضافه کرده بالایی در بخش خدمات سنجش از دور وجود دارد که در ایران مغفول مانده است.

وی اضافه کرد: در بسیاری از حوزه های سنجش از دور استارتاپ های فعال می تواند شکل بگیرد حتی بعضی از این حوزه ها احتیاج سازمان فضایی نیز هست.

وارسته گفت: در تجهیزات آزمایشگاهی در سازمان فضایی این احتیاج احساس می گردد که استارتاپ ها و شرکت های فعال می توانند در این حوزه با ما همکاری نمایند.

وی در خاتمه اظهار داشت: سازمان فضایی ایران اعلام می نماید که با استارت آپ ها و شرکت هایی که می توانند در طراحی، ساخت و فراوری تجهیزات آزمایشگاهی فعالیت نمایند، همکاری می نماید و از این همکاری استقبال می نماید.

10az10.ir: 10az10: آگهی رایگان، رپورتاژ رایگان، آگهی بنری ارزان، خرید بک لینک

sobhemehriz.ir: صبح مهریز | مجله فروش و راهکارهای بازاریابی مدرن و دیجیتالی

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 31182

به "استقبال سازمان فضایی از همکاری استارت آپ ها برای فراوری تجهیزات آزمایشگاهی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال سازمان فضایی از همکاری استارت آپ ها برای فراوری تجهیزات آزمایشگاهی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید