اردوغان مرتبط کردن اسلام با تروریسم را محکوم کرد

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس جمهوری ترکیه کسانی را که از واژه اسلام به عنوان صفتی برای توصیف تروریسم استفاده می نمایند، محکوم کرد. او در مراسم نمایندگی آک پارتی در لندن، اسلام را دین صلح معرفی کرد.

اردوغان مرتبط کردن اسلام با تروریسم را محکوم کرد

به نقل از خبرگزاری آناتولی، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه چهارشنبه پس از نشست ناتو در لندن در رویدادی در شرق این شهر شرکت کرد که ریاست شعبه حزب عدالت و توسعه در انگلیس برگزار نموده بود و او در آنجا با نمایندگان جامعه ترکیه دیدار داشت. او گفت: اسلام دین صلح است.

اردوغان با تأکید بر اینکه اخیراً در اروپا نژادپرستی، تبعیض، یهودستیزی و خصومت با اسلام افزایش یافته است، گفت که جنبش های راست افراطی عمدتاً مسلمانان و جامعه ترکیه را هدف قرار می دهند. او با بیان اینکه رسانه ها و بعضی سیاستمداران با اظهارات غیرمسئولانه این تعصبات را عمیق تر نموده اند، گفت: تازه ترین انتخابات مجلس اروپا بار دیگر نشان داد که سیاست هویت در اروپا به طور فزاینده ای حاکم است.

اردوغان همچنین به مساله مبارزه ترکیه با تروریسم پرداخت. او گفت: کسانی که فکر می نمایند می توانند ترکیه را با تروریسم و باج خواهی تادیب نمایند، پس از ناکامی در رسیدن به هدف خودشان، خجالت زده می شوند.

او اضافه کرد ترکیه در سیاست خارجی خود مستقل است و به دنبال دریافت تأییدیه عملیات هایش برای امنیت خود نیست. اردوغان همچنین تأکید کرد که ترکیه در حال حاضر میزبان بیش از چهار میلیون سوری است که به مرزهای آن پناه آورده اند. رئیس جمهوری ترکیه همچنین از اتحادیه اروپا بابت ناکامی در اجرای تعهداتش برای تامین اقتصادی از ترکیه برای میزبانی از آوارگان سوری انتقاد کرد.،ایسنا

10az10.ir: 10az10: آگهی رایگان، رپورتاژ رایگان، آگهی بنری ارزان، خرید بک لینک

sobhemehriz.ir: صبح مهریز | مجله فروش و راهکارهای بازاریابی مدرن و دیجیتالی

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 62339

به "اردوغان مرتبط کردن اسلام با تروریسم را محکوم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اردوغان مرتبط کردن اسلام با تروریسم را محکوم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید